pondelok 23. decembra 2013

# (S)tvoriteľka # Daj zelenej zelenú

Recyklované boxíky na drobnosti

Ahojte!
Prajem všetkým čitateľom krásny predvianočný večer. Dúfam, že na zajtra už máte všetko nachystané a posledné hodiny pred Štedrým večerom trávite už len balením darčekov a ochutnávaním koláčikov. Rada by som vám dnes ukázala moje recyklované krabičky na darčeky a naučila vás vyrábať ich. Vlastne na tom ani nie je čo sa učiť, je to veľmi ľahké a rýchle. V poslednom čase ma baví zapájať svoju fantáziu a ak je to navyše ekologické, tak mám z výsledku dvojnásobnú radosť. Poďme teda na to :)







Túto krabičku vyrábam špeciálne pri príležitosti balenia bižutérie. V obchode mi darček nezabalili a obyčajná kupovaná papierová taštička mi príde veľmi fádna, navyše by sa v nej náramky opticky stratili a výsledný darček by mohol na oko pôsobiť chudobne. Rozhodla som sa teda zapojiť moje ekologické myslenie a využiť zbytky po Mikulášovi. Nebojte, teraz nemám namysli nedojedené keksíky a čokoládky, ale obaly z nich.  

Čo budeme na výrobu recyklovanej krabičky potrebovať:
- obal od čokoládok (rolky z toaletného papiera využijeme v druhom článku)
- lepidlo alebo lepiacu pásku
- baliaci papier
- stužky, mašličky či iné drobnosti na ozdobu
- nožnice



1. krok
Z baliaceho papiera vystrihneme dostatočne veľkú časť na obalenie starého obalu od čokolády. Starú krabičku zo všetkých strán oblepíme baliacim papierom a nezabudneme ani na oblasť zatvárania krabičky. 




2. krok
Uistíme sa, že baliaci papier na krabičke dobre drží a neodlepuje sa na žiadnom mieste. Do pripravenej krabičky vložíme darček.



3. krok
Krabičku ozdobíme mašličkou a s láskou odovzdáme blízkej osobe :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára