pondelok 26. októbra 2015

# Fashion jesus

Geek a jeho šatník

Ahojte!
Poznáte také tie situácie keď si niečo v obchode skúšate, lebo to proste bohovsky vyzerá, všetko vám to sadne, idete k pokladni, zaplatíte, prídete domov, veci vyložíte do šatníku a tešíte sa ako ich budete nosiť, no po roku pri robení poriadku v šatníku zistíte, že máte asi milión kusov oblečenia, ktoré ste v obchode milovali, ale po skúšaní v kabinke ste si ho vlastne už nikdy viac neobliekli? Mne sa to stáva takmer neustále. A nielen s oblečením, vlastne to tak mám so všetkým - kozmetika, zápisníky, dekorácie...

No a v tom všetkom na mňa ešte vyskakujú na facebooku reklamy s eshopmi, ktoré moji kamoši lajkujú. Ale veď čo, za pozretie nič nedám a tak som včera klikla na eshop plný geek vecičiek. No a samozrejme som si to rovno zamierila na geek tričká - dámske geek tričká. Pozerám, pozerám, po desiatich minútach mám vybraných asi dvadsať tričiek, lebo všetko proste vyzerá úplne supermegazábavne. S pohoršením som zistila, že ten najdokonalejší motív pre coffeeholicov ako som ja, je bohužiaľ vypredaný. Takže pátranie pokračuje - musím predsa objaviť nejakú náhradu za dokonalé tričko. Po pár sekundách som objavila ďalší skvost. Vravím si - Páni, dokonalý obchod s dokonalými tričkami za super ceny. Potom si všimnem, že na mňa zhora číha veľký nápis 1+1, 2+2, 3+3, 4+4... zadarmo a táto super akcia vám končí za pol hodiny. Akože čože? A tak sa zrazu prichytím ako do košíka hádžem všetko možné, čo samozrejme nepotrebujem, ale keď už je to také super, tak reku prečo nie... No a z ničoho nič mám košík narvaný tovarom za 65€ a chýba mi vybrať si ešte jedno tričko alebo iný produkt zdarma. Tak zase pozerám čo prihodím. Idú Vianoce, tak by sa slušilo niečo vybrať aj bratovi. Je to ťažký gamer a vyštudovaný ITčkár, takže dáme niečo really geek. No a nakoniec som mu vybrala funny tričko s potlačou "Gamers don't die, they respawn". A čo som vybrala sebe? Mrk na obrázok. Hello Schröddy ma inak úplne dojíma :-D


obrázky čmajznuté z: www.geekz.sk




No akože proste super parádne geek hlášky, takže proste chápete.. Navyše akcia, že niečo dostanete zadarmo. No a potom kua nemíňaj peniaze. Košík je už plný vecí, ktoré nutne musím mať a ktoré prisahámbohu, že budem poctivo nosiť. Dokončujem objednávku, zaškrtávam políčko s formou platby a dodania tovaru (dobierka bez ďalšieho príplatku, dzivo dzivo, sa mi ľúbi toto) a teším sa ako malé decko kedy zásielka dorazí. Predpokladám niekedy koncom týždňa - kým to vyexpedujú, kým to šikovná slovenská pošta doručí a snáď medzičasom nestratí. No ale som really happy za super úlovky, hlavne že som našla super darček pre braška, tak sa tešte so mnou.. :-P 

PS: Zrovna pozerám, že parchanti akciu 1+1, 2+2 ... 10+10 zdarma predĺžili ešte o pár dní, tak bežte niečo objednať rodinnému geekovi pod vianočný kriak, nech mám bod k dobru, že som niekomu v živote pomohla a inšpirovala ho k nákupu tradičného vianočného darčeku (trička).

PS2: Už keď som sa opätovne rozkecala, tak mi zrovna napadá, že ako som už minule kecala o vankúšoch, tak v eshope nemajú len geek tričká, ale tiež zrovna spomínané geek vankúše, geek tašky, samolepky, plagáty, geek mikiny a nejaké geek body pre krpcov - hej hej, majú aj tie slávne dupačky pre dvojčatá s nápisom "ctrl+c - ctrl+v" ;-) 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára