štvrtok 21. apríla 2016

# (S)tvoriteľka # Načančané bývanie

Jednoduchý difuzér pre radostné dni

Ahojte priatelia, ahojte kamaráti!

Takmer po mesiaci prichádzam s ďalším Do it yourself tutoriálom, ku ktorému ma inšpirovalo včerajšie fotenie rozkvitnutej čerešne. Neviem ako vy, ale ja som veľkým fanúšikom bytových doplnkov. Izbu mi zdobia sošky, zarámované fotky, lávová lampa aj plazmová guľa a nespočetné množstvo sviečok, svietnikov, jeden nádherný biely lampáš a aromalampa. A práve aromalampy som kedysi nadovšetko zbožňovala. Myslím, že nebol ani jeden týždeň, kedy by som si aspoň raz nezapálila sviečku a nevdychovala všetky tie nádherné vône, ktoré sa z lampy uvoľňovali. Viem, že v súčasnosti si už väčšina z vás kupuje namiesto klasických vonných olejov skôr vonné vosky od Yankee Candle, ale ja som ešte stále stará škola. Je to do značnej miery spôsobené práve tým, že ma doposiaľ neoslovila ani jedná jediná vôňa od Yankee Candle - nemôžem si pomôcť, no všetko od tejto spoločnosti môjmu nosu neskutočne smrdí a to som prosím pekne ňuchala v obchode už asi zo 30 rôznych vôní. Holt mám smolu. Yankee Candle je skrátka ďalšia zo značiek, ktorú všetky blogerky milujú, no ja si k nej stále neviem nájsť cestu.

Teraz ale k veci. Keďže som si nedávno v izbe zriadila nie jedno, ale rovno tri akvária, potrebujem pach zvieratiek (hlavne korytnačky) permanentne prekryť nejakou príjemnou vôňou. A tak mi v hlave bliklo, že by nebolo odveci vyrobiť si difuzér. Chvíľu som behala po dome a zháňala veci, ktoré by som mohla na jeho výrobu použiť a potom som sa už pustila do práce...





Použitý materiál:
- čínske paličky alebo akékoľvek drevené paličky či špajdle (špilky)
- sklenená nádobka alebo vázička
- vonné oleje
- voda

Postup výroby:
1. Sklenenú fľaštičku / vážičku  / whatever naplňte asi z 3/4 vodou
2. Pridajte ľubovoľný vonný olej
3. Fľaštičku uzavrite uzáverom alebo prstami a dôkladne pretrepte, aby sa olej zmiešal s vodou. Aj keď sa vám obe fázy samozrejme časom od seba oddelia, je dobré aspoň na začiatku aby sa spojili, čím sa lepšie naviaže vôňa na drevené paličky.
4. Do fľaštičky vložte čínske paličky alebo akékoľvek drevené paličky či špilky (špajdle)
5. Užívajte si nádhernú vôňu po celý deň :-)






8 komentárov: