piatok 12. októbra 2012

# Ako prežiť vysokú a nezblázniť sa # Zápisky zo života slečny Sue

Znova na intráku

Po všetkom tom chaose okolo začiatku školy, praxe, ubytovaní a miliónu ďalších vecí som si konečne zútulnila svoje miestečko v izbe, vybalila všetky veci, urobila v skrini pekné a rovné komínčeky (nevydržali dlhšie ako týždeň) a obsadila si háčiky v kúpeľni. YES! Ešte chvíľu a stratila by som v tomto chaose hlavu.. Našťastie je všetko potrebné konečne za mnou - nakúpila som si skriptá, ktoré ako každý rok tak aj teraz otvorím asi až dva dni pred skúškou, vypísala som si menovky na zošitoch, vybavila som si tých najlepších možných učiteľov na cvičenia, zmierila som sa s ranným vstávaním od pondelka do stredy a čo je najdôležitejšie - konečne som si našla čas zavítať do Marks & Spencer, kde som si kúpila nejaké maškrty na polnočné chrumkanie..






A keďže som maniak na šály a šatky a v H&M bol tak trochu výpredaj, nemohla som si niečo nekúpiť.. Za obeť padla krásna jemná bielo-modrá vzorovaná šatka, po ktorej som už nejaký ten týždeň pokukovala. Radosť bola o to väčšia, že som pri nákupe ušetrila až 50%  z pôvodnej ceny..  A viete čo? Ak mi niekto povie, že nemá rád výpredaje, tak mu jednoducho neuverím! Ušetriť peniaze znamená môcť si kúpiť o niekoľko vecí viac a to vždy poteší!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára