pondelok 22. februára 2016

# Diár na každý deň # Papierová kráľovná

100 nápadov na veselý diár #5

Príjemný pondelok, moji milí!
Dnes nás čaká posledný príspevok z mini-série článkov na tému 100 nápadov, ako si vyzdobiť diár. Veľmi sa z týchto článkov teším, pretože sú plné inšpirácie, plné nápadov, veselej nálady a pozitívnej energie. Ja skrátka milujem farby, dokážu mi zdvihnúť náladu aj keď je na bode mrazu. Aj preto som bojovníkom za farebné blogy. Farby skrátka dokážu zázraky a my by sme sa im nemali vyhýbať. Pozrime sa spoločne na to, ako môžeme oživiť svoj každodenný život.
























zdroje obrázkov:
81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90,
91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100.


1 komentár:

  1. To je vynikajúci nápad. Tento rok som nenašla žiaden diár, ktorý by mi vyhovoval, práve kvôli tomu, že som chcela mať všetky svoje blogerské, súkromné aj pracovné veci v jednom diári, avšak v oddelených sekciách. Preto som si diár vyrobila sama. Dalo to veľa práce, ale mám diár, ktorý mi plne vyhovuje :-)

    OdpovedaťOdstrániť