sobota 27. februára 2016

# Fashion jesus # Nákupy a novinky

Drzé tričká z Geek Shopu

Zdravím, priatelia...
Zas raz som sa utrhla z reťaze a objednala si hádam milión vecí z eshopu geekz.sk, o ktorom som vám už v minulosti písala. Väčšinou ma nakupovanie oblečenia nebaví, ale poznáte to - vidíte peknú vec, nemusíte nikam chodiť, nemusíte nič skúšať, proste v pohodlí domova hádžete do košíka všetko na čo natrafíte a čo vám padne do oka. Môj prvý nákup skončil pri ôsmich tričkách, tentokrát som sa odviazala ešte viac a objednala si ďalších 14 kúskov... 

Ja viem, ja viem. Asi by som sa mala naučiť krotiť, ale keby ste videli všetky tie dokonalé motívy - drzé a sarkastické poznámky, vtipné hlášky alebo proste len paródie na čokoľvek.... Ja to skrátka milujem. Vystihuje to všetko čím som a kým som a preto ma prosím nenúťte prestať objednávať si stále nové a nové geek tričká. Pre tých z vás, ktorí ste nečítali môj minulý článok, zopakujem, že v eshope geekz.sk majú super vychytávky - okrem tričiek v ňom nájdete tašky, mikiny, vankúše, plagáty a kopec iných blbín, ktoré každý geek musí doma mať. No dobre, nebudem chodiť okolo horúcej kaše a radšej sa rovno začnem chvastať novými úlovkami. Už som písala, že som si objednala 14 tričiek - 11 z nich je pre mňa a tri pre maminu. Schválne či uhádnete, ktoré sú moje a ktoré jej?! 

obrázky čmajznuté z: www.geekz.sk



Tričká mi priamo k dverám dorazili zrovna tento pondelok, takže boli doma už týždeň po objednaní. Spolu s poštovným ma táto obria nádielka radosti vyšla na 109,20€, čož je podľa môjho skromného názoru veľmi lichotivá suma za také kvantum bavlnených tričiek. Už s tričkami z prvého nákupu som veľmi spokojná, potlač je kvalitná (ide o techniku sieťotlače) a neničí sa, takže za mňa veľká spokojnosť a verím, že ani tieto ma nesklamú. A ktorý je môj obľúbený motív? Fuuuu, ťažká otázka. Asi všetky, veď inak by som si ich ani neobjednala, že?! Ak stále váhate, či si z eshopu niečo kúpiť alebo nie, určite vás presvedčí pravidelná akcia 1+1, 2+2, 3+3... zdarma, ktorá platí už od prvej objednávky. Tak kupujte, kupujte lebo vás zase predbehnem :-) 

2 komentáre:

  1. Nejradši bych tyhle trika koupil všechny! Bohužel nějak postrádám ty chechtáky :/ Taková trika miluju už jen z principu, že ti pomůže roztřídit "zrno od plev" a s takovým člověkem (ideálně holčinou!!!) bych si měl určitě co říct! :D Docela jsi mě navnadila a zvažuji tu Schrödingerovu kočku, ten hidden joke je boží :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To by mě asi ani netrápilo, tyhle vtipy většinou vznikají v zahraničí a pokud jsou přeložené do CZ/SK, tak mi přijde, že ztrácí na důvtipu.

      Odstrániť